۵ پاسخ

اگه سابقه خانوادگی هم داشته باشی میفرستن واسه چک کردن نحوه تشکیل شدن قلب که مطمئن بشن

حالا من خیلی پشیمونم که خودم با آنومالی اکو هم نرفتم دکترمم نفرستادم. بنظرم این چیزایی که میشه چک کرد خوبه انجام بشه

برای چکاپ و بررسی بیشتر ، منم مشکلی نداشتم ولی دکترم هم برای خودم و هم برای جنین نوشت و رفتم انجام دادم ، دکترم گفت من تا جایی که میبایست و تونستم توی آنومالی چک کردم ، تخصصی ترش رو با اکوی قلب جنین چک میکنین مثل اینکه

من اضافه نداشتم فقط قرص فشار میخورم

منو هم دکترم فرستاد
بخاطر اضافه وزنم

سوال های مرتبط

مامان بهاروپناه😍 مامان بهاروپناه😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان نویان💗 مامان نویان💗 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وسوم بارداری