۴ پاسخ

من زایمان دومم هست دکتر بهم تاریخ داد گفت ۷-۸ ام تیر ماه

وای بخدا منم خیلی فشار رومه و انقباض نامنظم دارم میگیره و ول می‌کنه ولی خبری از درد دائمی نیست ترشح چسبنده هم ندارم گفتم امروز برم زایشگاه معاینه کنه ببینم چه خبره نرم شده دهانه رحمم یا نه

من که همش فکر میکنم سرش توی لگنم نیس نمی‌دونم چرا 😅

منم دوس دارم حداقل ی تاریخی بدونم

هرموقع خانوم تصمیم بگیرن تنبلیشونو بزارن گنار و تشریفشونو بیارن بیرون 😂😂✌🏻

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی