۴ پاسخ

عزیزم ببر دکتر
نمیشه پماد بزنی شاید بدتر بشه

این اگزماهست از حساسیت غذایی یا دست زدن به چیزی که بهش حساسیت داره به وجود اومده پماد نئوتادین بگیر روزی سه بار بزن درست میشه

شاید عرق سوز شده.انقد مونده اینجوری شده.سودوکرم بزن.

وااااای بیچاره چقدر الان سوزش داره ببریه دکتر خوب

سوال های مرتبط