عزیزم ببر دکتر
نمیشه پماد بزنی شاید بدتر بشه
این اگزماهست از حساسیت غذایی یا دست زدن به چیزی که بهش حساسیت داره به وجود اومده پماد نئوتادین بگیر روزی سه بار بزن درست میشه
شاید عرق سوز شده.انقد مونده اینجوری شده.سودوکرم بزن.
وااااای بیچاره چقدر الان سوزش داره ببریه دکتر خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.