مامانا پسرم پاش دونه میزنهکسی می‌دونه اینا بخاطر چیه

تصویر
۱۲ پاسخ

حساسیته. ببرش. دکتر. الرژی

واااای خیلی وحشتناک حتما ببر دکتر متخصص آلرژی اطفال

هانا حساسیت داره من کرم گرفتم براش میشه هر وقت میزنم بعد سه روز جاش کم کم میره

ببر دکتر آلرژی
ازش تست بگیرن ببین بخاطر چیه

دکتر ببر عزیزم🥺🥺🥺

انگار عفونت کرده

باید ببرین دکتر این واقعا دردناکه

ببر دکتر پوست

وای عزیزمممم....حتما ببر دکتر گناه داره عفونت نکنه خدایی نکرده

وای چقد بده چرا دکتر نبردی شبیه اگزماست

چرا انگشت طفلی اونجوری زخمه ؟

عزیزم اینا بایذ ببری دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان 💙آیهانم💙 مامان 💙آیهانم💙 ۲ سالگی