درد زایمان چجوره

۶ پاسخ

وصف کردنی نیست‌

من بارداری سوممه، یه زایمان طبیعی داشتم یه سقط ۱۷ هفته که روندش مثل زایمان طبیعی بود، ولی هنوز نمیدونم درد زایمان چه مدلیه😁😁 و الان هر بار درد دارم نمیدونم درد زایمانه یا دردهای کاذب و ماه اخری😅🙄🙄

یه دردی از وسط کمر میپیچه میره تو پاها واژنت تیر میکشه یه گرفتگی وحشتناکی میاد کمرو شکمتو به هم میپیچه بعد میره باز بعد چند دیقه دوباره میاد بستگی داره چقد ب زایمانت نزدیک باشه و دهانه رحمت باز شده باشه فاصله دردا کمتر میشه

مثل درد پریودی
شکم سفت و شل میشه همراه با درد کمر یا زیر دلت درد داری با کمر
وقتی دهانه رحم باز باشه مدام احساس دستشویی هم همراهش هست ولی وقتی میری دستشویی میبینی دستشویی نداری

سوزش در زیر شکم و کمر

خیلی درد داره

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی