۴ پاسخ

منم ۵۴ بود ۲ماهگی گفتن کمه موقع دنیا اومدم ۵۰بود
دکتر که رفتم گفت تو این ماه طبیعیه یا اینکه ممکنه از تیروئید باشه باز باید ۳ماهگی ببرمش بهداشت برسی کنن منکه تیروئید نداشتم

شما و پدرش قدتون چطوره اخه قد ارثی هست در غیر این صورن ببرش

اطفال میگن ببری اما قد بیشترش ژنتیکه اگه خودت یا همسرت میانگین قدیتون کوتاس عادیه.

ب ژنتیک مربوطه عزیزم

سوال های مرتبط