این موقع ها گرسنتون میشه چی میخورین؟
به غیر میوه ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

نون پنیر وخیارگوجه یاهم نیمرو

کیک و چای،شیرقهوه ،تخمه هندونه

نیمرو
پنیر خیار گوجه نون بربری

نون و حلوا شکری 😋

تخم مرغ آبپز و کره با نون سنگک

من همیشه نوشیدنی میخورم. برا همینم لاغرم🥴
چای ماسالا، نسکافه، شیر، شیرکاکائو و....

قبلا ب غیر میوه کیک بیسکویت میخوردم پفیلا می‌خوردم یا بستنی از غذای ظهر گاها

رژیمم و از گشنگی درحال تلف شدن هستم. گند زدم ی تیکه کیک خونگی خوردم

غذای ظهر
نون پنیر تخم مرغی چیزی

سنگک و پنیر خیار گوجه سبزی

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه🌴🍀 مامان یکی یه دونه🌴🍀 ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی