۳ پاسخ

کلا نوزادی سخت ترین بخش تا ۶ ماه از مامانم گرفته تا دوستام و خواهر شوهر و زن داداشم که بچه دارن چند تا همه همین رو میگن ، چون بچه بزرگ میشه خب حرف میزنه راه میره بالاخره بهتر میشه تا وقتی نوزاد و ناتوان و آدم گاهی قاطی میکنه نمیدونه چیکار کنه خیلیم مراقبت میخواد

سلام مامان قشنگم

آتلیه آنلاین کودک و بارداری و خانواده 🤩
هر تمی که بخوای داریم 🎂🍉🌸❄️
(خانوادگی، بارداری، تولد، ماه‌گرد، یلدا، پاییزی، زمستونی، فضای باز، لاکچری، عیدقربان، عید غدیر و...)
📸 کافیه فقط یه عکس برام بفرستی → من ادیت می‌کنم
فقط مناسبت رو بهم بگو من انواع تم رو برات میفرستم حتی می‌تونم لباس تن نوزاد رو هم تغییر بدم رگال لباس هارو هم برات میفرستم
✅ اول نتیجه رو ببین → بعد با رضایت واریز کن
فقط و فقط ۱۰۰ت هر عکس
جهت ثبت سفارش مراجعه کنید👇🏻
@Atelieh_dayan

آیدی کانال👇🏻
https://eitaa.com/ateliehonlin

بچت از اول کم دردسر باشه تا آخر همونه

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی