کلا نوزادی سخت ترین بخش تا ۶ ماه از مامانم گرفته تا دوستام و خواهر شوهر و زن داداشم که بچه دارن چند تا همه همین رو میگن ، چون بچه بزرگ میشه خب حرف میزنه راه میره بالاخره بهتر میشه تا وقتی نوزاد و ناتوان و آدم گاهی قاطی میکنه نمیدونه چیکار کنه خیلیم مراقبت میخواد
سلام مامان قشنگم
آتلیه آنلاین کودک و بارداری و خانواده 🤩
هر تمی که بخوای داریم 🎂🍉🌸❄️
(خانوادگی، بارداری، تولد، ماهگرد، یلدا، پاییزی، زمستونی، فضای باز، لاکچری، عیدقربان، عید غدیر و...)
📸 کافیه فقط یه عکس برام بفرستی → من ادیت میکنم
فقط مناسبت رو بهم بگو من انواع تم رو برات میفرستم حتی میتونم لباس تن نوزاد رو هم تغییر بدم رگال لباس هارو هم برات میفرستم
✅ اول نتیجه رو ببین → بعد با رضایت واریز کن
فقط و فقط ۱۰۰ت هر عکس
جهت ثبت سفارش مراجعه کنید👇🏻
@Atelieh_dayan
آیدی کانال👇🏻
https://eitaa.com/ateliehonlin
بچت از اول کم دردسر باشه تا آخر همونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.