۵ پاسخ

دکتر به من گفت بهترین زمان ۴ ماهگیه ولی ما هفته پیش بردیم انجام دادیم، دوماه و نیمش بود

من بخاطر شرایط کلاب فوت که داشت نشد ختنه کنم دکترشم گفت بین دو تا چهار ماه یا یک سالگی ختنه کن هنوز نکردم

پسر من ضعیفه خیلیم گریه میکنه جرعت نمیکنم ختنش کنم از الان برا واکسن دوماهگیشم اضطراب دارم😭

من انجام ندادم
چون خیلی ریزه میزه
و بخاط. اینکه پسر اولم زود ختنه کردم درد و مشکل نداشت بعدش کیست گرفت (خب بخیه نگرفته بود) و مجدد و مجدد ختنه شد
ابن پشت دستم داغ کردم تا ی مقداری وزنش به نمودار نرسه هیچ کاری نمیکنم
چون از نمودار. رشد خیلی پایین
دکتر میگه مشکلی نیست میتونی انجام بدی
ولی خودم ترسیدم

حالا پسر شما که فرق داره ولی منم پسر ندارم😁اگه داشتم توهمون چله عملش میکردم که بعدا نخواد درد بکشه چون همون موقع مامانم نگه میداشت تموم میشد میرفت

سوال های مرتبط