۱۱ پاسخ

من یک ماهگی ختنه کردم، هرچی زودتر ختنه کنی بچه کمتر اذیت میشه

وععععع بچه حالیش میشه خیلی اذیت میشه من هر دوتا پسرامو 15روزگی ختنه کردم فقطم همون روز یکم گریه میکردم که اونم استامینوفن میدادم هر6ساعت اوکی بودن..

اصلا درست نیست 8 ماهگی
بچه درد رو متوجه میشه هردفعه هی تو چشمات نگاه میکنه و گریه میکنه
بچه هرچقدر کوچیکتر باشه هم برا خودش هم برا خودت راحتتره

به نظره من هرچی دیر تر به سمت یکسال بره بهتره تا دمو دستگاه بچه قشنگ کامل بشه

تحقیق علمی کن. من فکر می کنم برای ختنه کردن همیشه وقت هست.

۵ماهگی

من یک ماهگی هردوتارو ختنه کردن چون بزرگ تر بشن اذیت میکنن

هرچه بچه کوچیک تر باشه تحرکش کمتره..من یکی دو هفته پیش انجام دادم خوب شده بود حدودا ولی حالا چند روزه غلت میخوره اونجاش ورم کرده. میگم کاش زودتر ختنه میکردم

۳ ماهگی

من ۲ چرا ۸ ماهگی
بچه بیشتر اذیت بشه
دکتر گف هر چه زودتر بهتر

من سه ماهگی بردم دکتر گفت برو شش ماه ب بعد بیا یکم جون بگیره اهن شروع کن بعد چون بالاخره خونریزی داره

سوال های مرتبط

مامان هایکا مامان هایکا ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۴ ماهگی