چند ماهگی بچهاتون ختنه کردین که سختشون نبود

۱۳ پاسخ

من۴۰روزگی

۴۰ روزگی ن فقط یکبار خواست جیش کنه خیلی گریه کرد تمام

تایم طلایی ختنه ۴۰ تا ۶۰ روزگی ، از چندین پزشک پرسیدیم ، ۳ تا پسر داشتیم امسال همه دکتر هاشون همین رو گفتن و ۴۵،۶ روزگی ختنه شدن و مامان هاشون خیلی راضی بودن خداروشکر

من ۷ روزگی

من 3 ماهه

منکه ۱۷ روزه بود ختنه کردم به روش حلقه تا ۲۴ روزش شد یعنی یک هفته کامل حلقه افتاد و خوب شد و سختیش همون ادرار اول و شب اوله که یکم بی‌قراری میکنه بعد که استامینوفن رو مرتب بدی تا ۴ روز و تند تند پوشک رو عوض کنی دیگه مشکلی نیست و بچه اذیت نمیشه
هرچی زودتر ختنه کنی بهتره

۴۳ روزگی زودم خوب شد

۲۵ /۳۰ روزگی مناسبه
زیاد اذیت نمیشه بچه

من الان میخوام دیگه فردا ختنه کنم

۳ ماه نیم

پسراولم بعد افتادن نافش دومی ی ماهگی از اولی بیشتر راضی بودم بااینکه الانیا میگن نباید زود ختنه کرد

هیچی نفهمید ن گریه ن هیچ

من ۷روزگی

سوال های مرتبط

مامان هایکا مامان هایکا ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی