۸ پاسخ

واااای منم همینجوریم دوس دارم‌بمونه تو شکمم دلم میگیره و‌تنگ میشه بعد دنیا اومدنش به هرکی هم میگم درکم نمیکنه چی میگم 🥹

اگه بارداری اولته باید بگم بله
من تا چند شب وقتی همه میخوابیدن گریه میکردم و واقعا دلم برای روزایی که تو شکمم بود تنگ میشد

ای واای من جراااا برعکسسس دوس دارم زود بغلللش کنممممم همه میگن دلت برا لگد هاش تنگ میشه ولی خودم میگم الان بیشتر دلتنگ خودشم🥲

من که بعد زایمانم خیلی دلتنگ بودم .الانم بارداریم داره مثل برق و باد میگذره .اصلا نفهمیدم کی شدم ۲۶ هفته .

نهههه من برعکس دلم میخاد بغلش کنمممم🥺

وای ارررره🥹😕

عزیزم نگران نباش بعدا بغلش می‌کنی بوش می‌کنی بوش می‌کنی🥺🥺
البته منم الان همینطورم سعی میکنم بیشتر از حرکاتش فیلم بگیرم داشته باشم🥺

وای اره😭😭😭😭

سوال های مرتبط