میتونی رژیم عادی بگیری ک شیرت کم نشه
به نظر من که بزرگترین اشتباه رژیم و مخصوصا فستینگ توی شیردهی چون باید حداقل ۱۴ تا ۱۶ ساعت فقط آب و چای و قهوه بخوری بدون هیچی شیرین کننده ای شیر رو خشک میکنه به نظرم
فستینگ از ۸ شب ب اون ور چیزی نباید بخوری
ب احتمال زیاد شیرت کم میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.