۴ پاسخ

من ک شیرمو فقط واسه سرگرمی پسرم بهش میدم احساس میکنم ذره ای سیرش نمیکنه چون باوجود اینکه هردوتا سینمو بیس دیقه کامل میخوره باز شیرمیخواد🥲

من حتی با وجود اینکه پودر گالاکتومید شیر افزای میخورم بازم🙄😥

خب وقتی میبینی شیرت داره کم میشه
آب هویج بخور
کشک بخور
کله پاچه و سیرابی بخور

من ک هر روز رفته رفته به جای اینکه کم بشه داره پر میشههه🫤

سوال های مرتبط

مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۳ ماهگی