۱۳ پاسخ

ب ماهم نمیدن دختر خوب من همیشه میخرم..تازه بدن هم بدرد نمیخوره بس ک بوومیده معلوم نیس چقد دست اینا مونده ک میدن

من میده امانمیگیرم

من ک هیچوقت نمیگیرم ازشون

والا تو تهران اوایل یه دونه میداد میگفت خودت برو داروخونه بخر ازش

به ماهم نمیدن خواهر

وای بوی گندی میدن ماهم نمیدیم اونی که اونا میدن

من خو از ۶ ماهگی ندادن

ب ما هم نمیدن

اینقدر مولتی که میدن مضخرفه که من یه هفته دادم به دخترم عرقش بوی گند مولتی گرفت .پدیا بست میدم خودم

به ما هم نمیدن
تا حالا کلا هیچی ندادن

نه به ما هم نمیدن خودمون میخریم

به ماهم نمیدن

والا به ماهم نمیدن

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی