مامانا یه سوال شیشه شیر پیرکس بهتره یا طلقی؟

۷ پاسخ

پیرکس سنگینه
خطرناکه اگه بیوفته میشکنه

بچه روزی صد بار شیشه شیر رو پرت میکنه یا میزنه تو سر و کله خودش پیرکس اصلا بدرد نمی خوره

پیرکس خیلی مراقبت میخاد
از دست بیفته یا سردو گرم بشه میشکنه

عزیزم طلقی بهتره شیشه بخوره توصورت بچه دردش میاد ولی طلقی کمتره

مراقبت کنی پیرکس بهتره

واسه نشکستن و سبکی طلقی واسه ضد عفونی پیرکس

پیرکس سنگین‌میشه فک میکنم

سوال های مرتبط

مامان قندی مامان قندی روزهای ابتدایی تولد
مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی