۵ پاسخ

من فقط آرد برنج و با آب جوش میدم خیلیم خوشش میاد مثل فرنی میشه دیگه

بله
طبق دفتر سلامت پیش برو
البته دکتر پسذم چون پسرم یکم دیر دستشویی میکرد گفت ک سوپو بعد از پوره هویج و سیبزمینی شروع کنم

ببر دکتر ببین نظرش چیه
چون معمولا غذای بچه ها از اخر ۶ ماهگی شروع میکنن وقتی بچه میره تو ۷ ماهگی
مگر اینکه دکتر بگه به دلایل پزشکی زودتر شروع کنی

لعاب برنج بعد فرنبدبعد سوپ با برنج و اب پای مرغ و بعد پوره

فرنی وپوره سیب پوره هویچ

سوال های مرتبط