۲ پاسخ

با شکر
باید چشمی بریزن ببینی چقد طالبی داری بهش شیر اضاف کنی غلیظ دوست داری یا نه
من ب شیرطالبی وانیل یا خامه قنادی یا بستنی وانیلی اضاف میکنم خووشمزه میشه

باشکر

سوال های مرتبط