منم هفته بعد زایمان دارم و استرس و ترس از اینکه اتفاقی بیفته
دلمم گرفته حس میکنم خیلی تنهام
منم همینم دارم باشوهرم عادی صحبت میکنم اگه یکم تندصحبت کنه باهام بغض گلوموفشارمیده و میزنم زیرگریه نمیدونم چم شده دیشب رفتم بیمارستان دلم واسه اینایی ک داشتن زایمان میکردن سوخت هی بغض میکردم😥
همه این راه. طی کردن و هیچی نشده. قدیما هیچ امکاناتی نبود. و اصلا استرس نداشتن الان هزاران امکانات و در و دستگاه اومده. . بچه هیچ کس هم نباشه خودش دنیا میاد پس نگران نباشید
منم امروز این حسو بشدت احساس کردم و کلی هم گریه کردم تازه یکم سبک شدم
منم همینم برای هر چیزی میزنم زیر گریه
منم استرس دارم و هرلحطه ترس از زایمان
من پیش پیشواز رفتم از الان اینطوری شدم
اوه .. پیشواز رفتی
عادیه عزیزم هورمونا خیلی بالاپایین میشن
نگران نباش فقط بسپار به خدا. بگو سپردم به خودت. خودت نگهدارمون باش. دلت اروم میشه
اره طبیعی هست
منم همینم فکر میکنم بخاطر ترس از زایمان و اینکه میدونم قراره درد بکشم 🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.