۱ پاسخ

من‌خواهرم شکم دوم که سزارین بود درد زایمان گرفتش چند روز زودتر از تاریخش عملش کردن گفتن هم برای بچه‌هم مادر خطریه.
بعدم بچه دیگه از ۳۶هفته به بعد کامله جای نگرانی نداره اگرم زودتر عملت کردن‌نترس.

سوال های مرتبط