۴ پاسخ

وای ن خیلی سخته

سزارین دوم از اولی سخت تره گلم نباید با اون مقایسه کنی

من تا ۱۵ روز خیلی سخته بود خیلی اذیت شدم

روز های اول که سخته ،طبیعیه کم کم خوب میشی

سوال های مرتبط