تنبله🐣💕
ببین مونده به درشتی یا کوچیکی جنین
موقعیت قرارگیریش
من قدامی ام فک میکردم تا ۲۲ نفهمم اما از ۱۷/۱۸ میفهمم
دکتر من که گفت زوده هنوز
منم خلفیم
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni
فعلا زوده هفته بالاتر قشنگ احساس میکنی
زوده چون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.