۴ پاسخ

من میریزم و درمانگاه بهم گفت بریز
فقط بهتره گوسفندی باشه
قلم گوسفند رو بگیر میتونی بزاری یکم گوشت هم داشته باشه حدود ۸ تا ۱۰ ساعت با شعله کم بپزه بعد بزار خنک شه گوشتا و غضروف ها رو از استخوان جدا کن بریز تو آبش بعد با گوشتکوب برقی میکس کن بریز تو لیوان یکبار مصرف بزار یخ بزنه بعد همرو خالی کن تو نایلون فریز کن هر وقت سوپ درست کردی یکدونه بریز تو سوپش

من میریزم اب قلم توسوپش گاهی برنجش..
قلم وباپیاز ویکم زردچوبه بزارشب تاصبح بپزه وقتی پخت مغز استخون وهمه روبا اب قلم من میکس کردم فقط چربی روسو جداکن ک خیلی چرب نشه بعد بسته بندی کن هرچقدر میخوای وفریز کن

من از ۸ ماهگی به بعد دادم بهش دوست عزیزمونم درست نوشته هرچیز مقوی واسه بچه خوب نیست
بعد ۸ ماهگی اونم نه قلم! یه ماهیچه با استخون بگیر گوسفندی بزار با یه پیاز تا صبح بپزه بدون هیچ نمک و ادویه
نزار آبش کامل کشیده بشه از استخونش جدا کن بریز تو غذاساز کامل آب و گوشیت مخلوط شه
بعد کوچولو کوچولو بسته بندی کن هر سوپی که درست میکنی بریز توش یه حبه

اصلا این کار نکن آب قلم و پای مرغ خیلی سنگین
هر چیز مقوی واسه بچه خوب نیست هر چیزی رده سنی خودش داره آب قلم خوبه ولی نه واسه نوزاد

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۵ ماهگی