کیا منتظر روزای باروری و تخمک گذاری هستن؟

۸ پاسخ

منم23اردیبهشت پریودشودم 1خرداددیگه شروع کردم به اقدام ایشالله که بشه توروخدا برام دعاکنید من اولین بارم دارم اقدام میکنم برابارداری ایشاالله همین ماه حامله شم

دوز دوم سینال اف زدم .شنبه دیگه ازاد سازی میزنم
الان روز ده هستم
۳ بار رابطه داشتم .....
دیگه نیمدونم میشه نمیشه

من روز4 پریودیمه دکتر رفتم دارو داده قراره برم سونو و آزادسازی بزنم

من ک تخمم گذاشتم رابطم دوبار داشتم،، ارضا شدن الان ضرر داره؟؟

من روز ۱۱ سیکلمه

روز سوم پریودیم تازه

منم امروز کیت زدن شروع کردم

امروزبود ک گذشت😂

سوال های مرتبط

مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری