منم23اردیبهشت پریودشودم 1خرداددیگه شروع کردم به اقدام ایشالله که بشه توروخدا برام دعاکنید من اولین بارم دارم اقدام میکنم برابارداری ایشاالله همین ماه حامله شم
دوز دوم سینال اف زدم .شنبه دیگه ازاد سازی میزنم
الان روز ده هستم
۳ بار رابطه داشتم .....
دیگه نیمدونم میشه نمیشه
من روز4 پریودیمه دکتر رفتم دارو داده قراره برم سونو و آزادسازی بزنم
من ک تخمم گذاشتم رابطم دوبار داشتم،، ارضا شدن الان ضرر داره؟؟
من روز ۱۱ سیکلمه
روز سوم پریودیم تازه
منم امروز کیت زدن شروع کردم
امروزبود ک گذشت😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.