خانوما کپسول گل مغربی گذاشتین چند وقت بعد دردتون گرفت

۵ پاسخ

والا من الان بالای ۱۰ روزه دارم استفاده میکنم انوز دردم نگرفته با اینکه چند بار هم رفتم برا معاینه تحریکی

من چهار روزه دارم میزارم

من ی هفته گذاشتم بعدش تو خونه هم درد کشیدم رفتم بیمارستان 7سانت بودم

من شب گذاشتم صبحش دردام شروع شد البته قرص کرچک هم خوردم

برا هرکسی یه جوره

سوال های مرتبط

مامان میوه بهاری مامان میوه بهاری هفته هجدهم بارداری
مامان پرنسس مامان 💞 مامان پرنسس مامان 💞 ۴ ماهگی
مامان یسرا و یاسین مامان یسرا و یاسین ۶ ماهگی