بچه من شب اول اینجوری بود بچه به اون فضا عادت نداره استرس میگیره شیر خشک بده بزار خوب خوابش سنگین بشه شیر خشک سنگین تره بهتر میخوابه دیگه از روز دوم بهتر میمونه تو دستگاه
دختر منم همین بود
3 روز بیمارستان یه روز خونه، همش گریه کرد زیر دستگاه
دختر من پستونک نمیخورد، اگر بچه شما میخوره امتحان کن شاید اروم تر بشه
سعی کنید اول خوب سیرش کنید بعد بذارید داخل دستگاه حتی اگه شیر خودتو میره یه وعده شیر خشک بده چون بیشتر سیرش میکنه و باعث میشه بیشتر بخوابه
بهتر بزار شیر بخوره دستشویی کنه زردیش رفع بشه
گرماییه مثل دختر من اصلا بند نمیشد زیر دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.