زایمان اولم میگم برات
ساعت 2 شب از حدود 15 دقیقه یکبار شروع شد ، به مرور فاصله ها کمتر و شدتش بیشتر
ساعت 6 یا 7 صبح رفتم بیمارستان 4 سانت بودم دیگه رسیده بود 3 یا 5 دقیقه یکبار
ديگه به مرور هی فاصله ها کمتر و شدت بیشتر تا 2 ظهر زایمان کردم
دردش هم اینجوری بود که مثل پریودی زیر دلم درد میکرد و تو کل شکمم پخش میشد دردش
درد های که هر پنج دقیقه میگیره ول میکنع بیشتر تو زیر دل کمر هست من امروز زایمان کردم درد هاش اینجوری بود
سزارینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.