۳ پاسخ

واای خوش ب حالت کمکی داری من دوست دارم سال ها برم ب خواب از بس خوابم میاد نی نی هم نمی‌خوابه یا اگرم می‌خوابه دیگه اون تایم موقع خواب من نیست

تا یک ماه و نیمه گی بچه سخته ولی بعدش خیلی راحت تر میشی قشنگ رو روال میوفتی
من بچم یه ماهه بود همش میگفتم یعنی میشه من یه ساعت بی دغدغه بخابم هر وقت ک خودم دوس دارم پاشم 😂🤦‍♀️
ولی همین امروز پسرمو بردم حموم اومدیم از ساعت پنج خوابیدیم تا هفت من بیدار شدم اونو هرچی بیدار کردم بیدار نشد تا هشت به زور بیدار شد 🤣

منم همینطور ماشاالله خیلیا بچه هاشون از بس میخابه نگران افت قندش هستن

سوال های مرتبط

مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی