دکتر من گفت پسر زودتر از دختر بدنیا میاد
من زایمان دومم هست و پسر فعلا زایمان نکردم
برم زایشگاه یا نه
زودتر بدنیا نمیاد ولی زایمان راحت تری داری تا زایمان اول
من شنیدم زایمان دوم کلا به ۳۸ هفته نمیرسه
خودمم زایمان دوم هستم
منم نمیدونمممممم سواله کلا مبهم
فکر نکنم ربط داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.