چیکنم قند بارداری خوب شه

۶ پاسخ

من با خوردن لبنیات به خصوص دوغ و‌ماست اصلا قند نداشتم

عزیزم من که رعایت هم میکنم باز بالاست با زدن انسولین

بامیه بریز آب ولرم چند ساعت بمونه لعاب بندازه بخور

منم گلوکوفاژ ۵۰۰ از اول خوردم اما میبینم میگن از جفت عبور میکنه واقعا اونطوریه ؟ نگران شدم .پس چرا دکتر بهم داده البته قندم هم زیاد بالا نیست لب مرزه

من روزی یه دونه گلوکوفاز ۵۰۰ از اول تا الان میخورم

دکتر دارو میده
رژیم غذایی مثلاً نونت و اگه میتونی نون جو کن ،شکر سفید و آرد سفید ممنوع و...
پیاده روی

سوال های مرتبط