۳ پاسخ

من ۵۰۰ میخورم

فک نکنم خوب باشه زن باردار ال ارژنین بخوره در صورتی تجویز میکنن که مادر قند داشته باشه بچه هم وزن خوب نگرفته باشه

ال ارژنین دکترم میگفت برای قد میدن

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری