مامانا میشه نظرتونو بگید!

تصویر
۱۳ پاسخ

وا؟؟؟
بچه مگه مال دوستته؟؟؟
هر اسمی خودت و همسرت دوس دارید بزارید به بقیه چیکار دارید؟؟؟
اصن گیریم کل دنیا اسمشون آیه بود
خوب که چی؟؟؟
هر اسمی به خودت و همسرت حس خوب میده همونو بزار به حرف بقیه هم اهمیت نده

والا منم نشنیدم
بعدشم اگر اسمی رو دوس داری چه ربطی داره به کم و زیاد بودنش عزیزم
من خودم میبینم نیلا زیاده ولی چون منم دوس دارم مشکلی باهاش ندارم

مادر شوهر خواهر شوهر کم بود حالا به دوستاتونم جواب پس میدید؟؟

من ک هیشکی اطرافیام آیه نذاشتن

چرا باید نظر دوستت انقدر برات مهم باشه
نظر خودت و همسرت تو اولویته اصلا چرا با ادمهای سمی مشورت میکنی
اسم بچتو به کسی نگو حتی اگه انتخاب کردی بگو نمیدونم تا اخرین لحظه ببینیم چی میشه
ول کن بابا تو انتخاب اسم بچه دوست ادم جایگاهی نداره

من ن توی خاندان شوهرم ن خودم ن اطرافیانم نه دوستام هیچ کس آیه نیست و ندارم و نشنیدم خیلی ب نظرم کم و خاص هستش بعدشم مگه مث اسم فاطمه اس ک توی هر خونه ایی یدونه باشه ، بزار ب این چیزاش فکر نکن

عزیزم بنظرم الکی حساس شدی گوشیا هوشمنده این روزا دیگه همه برنامه ها هوش مصنوعی داره در مورد هرچیزی صحبت کنی مطالبی با همون موضوع رو واست میاره من ی مدت حرف بچه تو خونه بود همه اکسپلور و خبر های گوگل من شده بود بارداری زایمان و بچه ی مدت حرف ماشین بود انواع مدل ماشین موضوعات مرتبط با ماشین رو میوورد حتی الان همش در مورد سماوره بدون اینکه چیزی در این مورد سرچ کرده باشم شماهم احتمالا چون اسمتون درگیره این اسمه و در موردش صحبت می‌کنی واست میاره
بنظر من اسم خیلی قشنگیه و وایب خوبی داره😍 ب خاطر این چیزا نظرتو عوض نکن

والا من خیلی خیلی کم شنیدم بعدشم اینجا محیطی هست که همه باردارها دور هم جمع شدن و اسامی زیاد بگوش میخورن درحالی که تو محیط اجتماعی اصلا اینطور نیست هر زمانی چندتا اسم خاص طرفدار زیاد پیدا میکنه مثلا یک زمان همه میزاشتن نازنین زهرا الآن چندتا نازنین زهرا کنار هم میبینی حالا تو فامیل آدم یکمی حساس تر هست اسم بچش تکراری نباشه ولی تو جامعه نه
به نظر منکه اصلا مهم نیست فقط هر اسمی که به دلتون میشینه بزارید

اتفاقا اسم آیه خاص و کمیاب و زیباست

خیلی اسم قشنگیه
ایشالا اومدنش پر از نشونه های خوب باشه و زندگیش هم پر از خوبی

نه عزیزم انقدرام زیاد نشده اسمش،اگر دوسش داری بزار

وا کجا همه اسم بچه شونو آیه گذاشتن ؟ اتفاقا خیلی اسم کمیابی هست.

منکه اولین باره میشنوم اسم آیه رو

سوال های مرتبط

مامان 🩷دلانا🩷 مامان 🩷دلانا🩷 ۶ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری