۱۱ پاسخ

شیر بدید بهش
بدنش کم آبه

کم آبه بدنش زود زود شیرش بده

شیر خشک با یه فنجون شیردهی بده بخوره بچه گناه داره. خودت هم همیشه بطری آب پیشت باشه بخور موقع شیردهی.

کم آبی عزیزم بیشتر بهش شیر بده

اگه هزینه ی آتلیه ی بیرون نداری و میخوای مثل همونا عکسای کودکت ماه‌گرد تولد و... رو یا بارداریت رو آتلیه ای کنی من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برات انجام میدم هزینه ی کامل هم بعداز تحویل کار گرفته میشه روبیکام:09043693316

کم آبی کم شیری
انقد بند نشین به شیرمادر وقتی کمه

شیر بیشتری باید بدی دلیلش کم آبی هست

بهم گفتن تو بیمارستان این جوری یعنی کلیه خوب کار نمیکنه شیرت کمه براش دفعات شیر دهی بیشتر کن خوب سیر بشه

مال دختر منم اینجور شده
امروز یا فردا میبرمش دکتر

سلام پسر خالع من اونجور بود
دکتر گفته بود بخاطر کم ابی هست قند اب بده اونم داد خوب شد

شیر خودتو میخوره

سوال های مرتبط

مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی
مامان چش قشنگ مامان چش قشنگ ۱۷ ماهگی
مامان مهوا‌ مامان مهوا‌ ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی