برای چسبندگی باید سزارین بشی فکر کنم
منم امروز سونو چسبندگی دارم استرس گرفتم😥
سزارین قبلیت دکتر خوب ندوخته احتمالا..چون چسبندگی داری حتما یه بیمارستان خوب برو که خدایی نکرده موقع زایمان مشکلی پیش نیاد
چسبندگی کاری نمیکنن که الان
فقط سونو میکنن بدونن اگه چسبندگی داری سر عمل سزارین برات باز کنن
سلام سونو چسبندگی برای همه مینویسن؟؟فک نکنم چیز خاصی باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.