تو‌سونو داپلر وزن میزنن؟

۷ پاسخ

بله واسه من همه چیو گفت

نه فقط یه چیزاانگلیسی مینویسه درمورد جنین نمیگن

برا من نوشته بود ،همه چیز رو البته سونو رشد و داپلر باهم دادم من

اره وزنم برای من گفت

اره وزنم میگن

نه خون رسانی به رحم بررسی میشه

نه هیچی از بچه نمیگن واسه من که هیچی نگفت

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی
مامان ویهان 💙🧸 مامان ویهان 💙🧸 ۹ ماهگی