۱۱ پاسخ

پسر من از اول شیر خشک خورد یک بار تا الان مریض شده اونم از خودم گرفت
زود تر از منم خوب شد
بستگی به سیستم ایمنی بدن داره عزیزم

آرن از اول کمکی داشت شیر خشک میخورد بعد ۴ ماهگی کامل شیر خشکی شد
تو این ۷ ماه گوش شیطون کر هیچیش نشده فقط یه مدت اسهال شد اونم متوجه شدیم حساسیت داره

حتی اگه حرف این خانم هم درست نباشه
مطمئن باشید شیر مادر از شیر خشک خیلی بهتره

چه حرف الکی من بچم شیر خودم رو میخوره تا حالا هم مریض نشده بچه داداشمم شیرخشک میخوره تا حالا مریض نشده همش حرف مفته سیستم ایمنی بدن بچه ضعیفه

عزیزم بستگی به بچه داره کدوم بهش بسازع ممکنه برای یه بچه شیر مادر بهترین باشه برای بچه ی دیگه شیر خشک... اینکه یسریا تو کامنت میخوان بگن حتما این بهتره یا اونو نمیفهمم مهم اون بچس کدوم بسازه بهش 🙂 احتمالا نی نی شما شیر مادر بهش بیشتر میساخته و با شیر مادر سیستم ایمنیش قوی تر میشد

اصلا با حرفت موافق نيستم دختر من از اول شير خشك خورده،خدارو شكر خدارو شكر اصلا هم مريض نشده

سلام مامانا توروخدا یه راهنماییم کنین،پسرم هشت ماهشه،شیر خودمو میخوره،غذای کمکی هم کم کم بهش دادم،الان خودم چون چربی بالا دارم و مردم چربه دکتر گفت خطرناکه باید قرص استفاده کنی ولی چون شیر میدی نمیشه قرص بخوری،باید بچتو از شیر بگیری.موندم چیکار کنم خیلی حالم بده روحی و جسمی...نظر شما چیه؟

ربطی به هیچ کدوم نداره من بچم شیر مادر میخوره اکیه بچه دوستمم شیر خشک میخوره اونم اوکیه بستگی داره به ویروس به محیط به ژنتیک بچه

حسرت برای چی اخه مهم اینه تن و بدنش سالم باشه 🩷

اون ربطی ب بچه شیرخشکت نداره .بچه ت سیستم بدنیش ضعیفه

من برعکسشو شنیدم

سوال های مرتبط