ممنون از نظرتون🌷
نی نی من از اولش تا الان سفالیک بوده. الان بریچ شده.
دکتر گفت بچه درشته.
پس نی نی خیلی هاتون اینجوری بوده
2 کیلو
منم 26بریچ بود همش 33سفالیک شده وزنش2010بود گفت 180گرم بیشتر بود بهتر بود
وزن پسر منم ۱۸۱۵ بود دکتر گفت خوبه ولی میتونست ۲۰۰ گرم بیشتر باشه😒
بله صددرصد چون مال منم تا ۳۰ هفته اینا بریچ بود ولی ۳۲ هفته رفتم سفالیک شده بود
اره صد در صد
من روز زایمانم ی دختری بود میگفت تا دوشب پیش بریج بوده بادکنک باد کرده چرخیدع دردش گرفته بود
بله گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.