۸ پاسخ

ممنون از نظرتون🌷

نی نی من از اولش تا الان سفالیک بوده. الان بریچ شده.

دکتر گفت بچه درشته.
پس نی نی خیلی هاتون اینجوری بوده

2 کیلو

منم 26بریچ بود همش 33سفالیک شده وزنش2010بود گفت 180گرم بیشتر بود بهتر بود

وزن پسر منم ۱۸۱۵ بود دکتر گفت خوبه ولی میتونست ۲۰۰ گرم بیشتر باشه😒
بله صددرصد چون مال منم تا ۳۰ هفته اینا بریچ بود ولی ۳۲ هفته رفتم سفالیک شده بود

اره صد در صد

من روز زایمانم ی دختری بود می‌گفت تا دوشب پیش بریج بوده بادکنک باد کرده چرخیدع دردش گرفته بود

بله گلم

سوال های مرتبط