خانوما ناهار چی بدم به نینی
شماها چی میدین

۵ پاسخ

کته وکباب

من تاس کباب دارم درست میکنم از همون میدم بهش کم ادویه درست کردم

عزیزم بیا توی کانالم توی روبیکا غذا گذاشتم @ninifoodartam

فعلا با سوپ بده😐حليم پختم
البته كوكو سيب زمينى هم ميتونى بپزى با كره سرخ كنى

من ماهیچه و کدو حلوایی و کدو و هویج و برنج گذاشتم داره میپره

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی