۷ پاسخ

طبیعی همه جا رایگانه

یکی از مامانما که ازاد بدون هیچ بیمه ای رفته بود ۷۵ شده بود با اتاق خصوصی و پمپ درد.
حالا من زایمانم شنبس ببینم با بیمه چقدر میشه.

اووو چه خبرهه

من طبیعی زایمان کردم چند روز هم بستری بودم با بیمه ایرانیان ۲تومن شد انقدشوکه شدم تو کارت شوهرم ۸۰تومن گذاشته بودیم کنار برا زایمان پارسال مرداد زایمان کردم
اون قیمتی که تو میگی ازاده

تا موقع زایمان ما خاهر فک کنم ۱۰۰ تومن‌هم بشع 🥲

طبیعی رایگانه ولی نمیدونم والا

انقد بدم میاد حدودی قیمت میدن یعنی بیا ببینیم چقد میشه برید😂

سوال های مرتبط