۶ پاسخ

پسر من ولع مکیدن داره متاسفانه پستونک هم نمیخوره ☹️😭

مگه انقد واجبه که حتما باید بگیره؟

دخترم اصلا پستونک نگرفت
بنظرم پستونک چیز خوبی نیست مگه مجبور باشی

وقتی آخر شیر خوردن دیگه شیر نمیخوره و فقط مک میزنه یواشکی پستونک بکن دهنش

هی بکن ت دهنش عادت می‌کنه پسر منم اینطوری بود

مدل های مختلفی امتحان کن بلاخره یکی شو قبول میکنه

سوال های مرتبط