پسر من ولع مکیدن داره متاسفانه پستونک هم نمیخوره ☹️😭
مگه انقد واجبه که حتما باید بگیره؟
دخترم اصلا پستونک نگرفت
بنظرم پستونک چیز خوبی نیست مگه مجبور باشی
وقتی آخر شیر خوردن دیگه شیر نمیخوره و فقط مک میزنه یواشکی پستونک بکن دهنش
هی بکن ت دهنش عادت میکنه پسر منم اینطوری بود
مدل های مختلفی امتحان کن بلاخره یکی شو قبول میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.