اصلن نمیشه به اجبار
یکیآشناهامون بچشدستش مدام توو دهنشه ولی هر کار کردن پستونکنگرفت
ولی انگشت شصتش رو میمکه
من اب قند زدم روش گرفت
دیگ بعضی بچع ها مدلشون نمیگیرن. اگ. ساکت که نده دیگ ولش
منم پستونک نگرفتم دغدغه ام اینه ایا بچم میگیره یا مثل خودم لجبازه😄
بچه منم نمیگیره از نظر من ک بهترشد ک نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.