۶ پاسخ

انشالله ک وزنش عالی باشه دخترمن تو۳۳هفته۲۲۰۰بود

حلیم آبگوشت بستنی خرما مغزیجات دلستر اینا برا وزن دهی خوبن

عزیزم شما تشک گرفتی برای تخت نوزاد؟انگار تشک نداره

عزیزم اون دفتر وقتی مادر میشوم رو از کجا گرفتی میشه قیمتشم‌ بگی

میخواستم بگم شکمت چرا مربعیه😂😂😂

سینتو با شکمت اشتبا گرفتم😂😂😂

سوال های مرتبط