میذارم تو روروئک 🤣🤣
رو زمین میذارم،چندتا چیز جذاب مثل کنترل تلویزیون 🙄 و اینطور چیزا میذارم دورش،غلت میزنه و سینه خیز میره بگیرتشون،دیگه یادش میره مامانی هم بود
وقتی داری میری دستشویی شروع کن به شعر خوندن و حرف زدن که مامان میره و برمیگرده حتی با در باز اجازه بده یکم ببینه که تو هستی چون بچه ها تو ناخودآگاهشان اینجوریه که یا مامان هست یا اگه نبینمش نیست ، و اینکه حتما اول حرف بزن چون بچه ها نمیتونن دوتا مهارت دیدن و شنیدن و باهم داشته باشن اگه اول نبینه دیگه نمیتونه بشنوه ولی وقتی شعر میخونی حرف میزنی باهاش دنبالت بیاد ببینتت اکی میشه چون فقط اون لحظه رو صدات تمرکز میکنه
چرا بچه ی من هنوز وابسته نشده😓😓
فقط برای دستشویی رفتن تلویزیون براش روشن میکنم😬
میزارمش داخل کالسکه میارمش پیش در دستشویی البته با فاصله منم میرم داخل یکم درو باز میزارم هی نگاش میکنم که بفهمه فرار نکردم😂😫
سرشو گرم میکنم بعد میرم
به سختی😫
هیچی انقد. نگه میدارم خودم تا دیگه میریزه 😑😑🥴دیگه مجبورم برم. حموم بچمم خودشو تیکه پاره میکنه چاره ای نی
به زور میرم و میاد پشت در دستشویی گریه میکنه😑
توالت فرنگی دارم اونو میدارم رواون خودم ایرانی میشینم😑🫠
سرگرم کن نینی بعد برو 😁
میزارمش تو کالسکه
میبرم پشت در دسشویی
تو روروئک میزارمش یا وقتی خوابه میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.