والا من دوماهه از شیرم گرفتمش هیچ فرقی نکرد حتی یک گرمم اضافه نکرده
اول از شیر خودت بگیرش .
تجربه من اینطوری بود ک وقتی از شیر گرفتمش خوب شد یهویی
دختر منم با اینکه وزنش خوب بود ولی لب به غذا نمیزد خیلی وقتا مدااااام شیر .تمام روز و شب درحال شیر دادن بودم ناچار شدم از شیر بگیرمش الان ۴ روز شده
ازشیربگیرش غذاش خوب میشه
آره منم همین مشکل دارم درگیرم باهاش
ازشیربگیریش اوکی میشه
منم حال و روز تورو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.