۸ پاسخ

والا من دوماهه از شیرم گرفتمش هیچ فرقی نکرد حتی یک گرمم اضافه نکرده

اول از شیر خودت بگیرش .

تجربه من اینطوری بود ک وقتی از شیر گرفتمش خوب شد یهویی

دختر منم با اینکه وزنش خوب بود ولی لب به غذا نمیزد خیلی وقتا مدااااام شیر .تمام روز و شب درحال شیر دادن بودم ناچار شدم از شیر بگیرمش الان ۴ روز شده

ازشیربگیرش غذاش خوب میشه

آره منم همین مشکل دارم درگیرم باهاش

ازشیربگیریش اوکی میشه

منم حال و روز تورو دارم

سوال های مرتبط