۳۴ سرویکسم بود دکتر گف عالیه شیاف نمیخاد استفاده کنی

۵ پاسخ

عالیم نیس .ولی بدم نیست

ولی باز کار سنگین و خطرناک انجام نده

"نقشه راه پرورش مغز جنین من"
رو تو گوگل سرچ کنید و در وبینار ارزشمند اما رایگان شرکت کن.✨️ این وبینار خلاصه چند کتاب و دوره است.

✅️با شرکت تو این دوره چی به دست میاری؟
آرامش و اطمینان از اینکه بهترین خودت رو برای آینده‌ی عزیزت گذاشتی.🤍
با هم مسير رشد فرزند دلبندمون رو میسازیم✌️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

سونو داخلی یا شکمی دادی ۳۴ بود؟

خب خداروشکر
فقط از خودت کار نکش و بیشتر استراحت کن به خودت فشار نیار

خداروشکرررر😍🙏 من 27 بود😞😭

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری