۳ پاسخ

کلنیک سلامت ببر اونجا دکترای گوش و حلق بینی خیلی خوبی هستش ، ما خواهرزادمو میبریم اونجا به خاطر لوزه اش
چیزای سرد مثل آب بستنی اصلا نده

پسر من یکسال نیمش بود لوزه داشت زد به گوشش عفونت کرد بعد رفته بودیم مشهد تب داشت تشنج کرد نمیدونستم لوزه داره تا بردیمش دکترش گفت لوزه داره نیاز به عمل نداره عجله نکنید تا ۸ ماه زیر نظرش خدا شکر با دارو الان خوب شد

متخصص گوش حلق بینی باید ببری

سوال های مرتبط