اومدم سونو گرافی رشد !
یعنی چقده وزنش 🥺

تصویر
۱۲ پاسخ

من امروز انجام دادم ۱۹۰۰ بود

من چسبندگی بود با تامین اجتماعی 2 ملیون

من دیروز انجام دادم 2100 شد سونو

من دیروز انجام دادم ۵میلیون ۶۰۰وزن بچمم ۳۱هفته کاما ۱۹۰۰بود

هزینه اش چقد شد

چند شد قیمتش

برامن تو ۳۲هفته ۳ روز ۲ کیلو ۱۲ گرم بود

واسه من اون موقع ۱۹۰۰گرم بود تو۳۲هفته ۳۸هفته هم زایمان کردم ۳۴۰۰بود

طول سرویکس هم اندازه میگیرن

چقد پول گرفتن

۱۸۰۰تا ۲کیلو

برای من ۱۷۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه 🎀♥️ مامان پناه 🎀♥️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان آصلان🩵 مامان آصلان🩵 ۴ ماهگی
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد