۶ پاسخ

به احتمال زیاد پروژسترون ایستاده باید بری دکتر.

برو زیر نظر دکتر داروهای تقویتی بخور باردار میشی.

ان شاالله میشی گلم صبور باش

چرا آی وی اف نمیکنی؟ یا آی یوآی؟

حتما حکمتی داره که شما نمیدونی
شاید الان صلاحتون نیس

منم مثل شماامیدوار بودم کادو تولد همسرم بی بی چک مثبت باشه امسال که زد و۳ روز جلوتر از موعدپریودشدم

سوال های مرتبط