اینا از چیه؟
#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

دختر منم همه لای پاش دقیقا همینجوری شده هرچیم پماد سوختگی میزنم ی هفته پوشکش نکردم اصن فایده نداره نمیدونم چیکار کنم خسته شدم😔

شبیه نیش حشره س

من دختزم گرمی میزنه اینطوری میشه

ولی انگار نیش یه حشره ای هست🥲

شاید کش پوشک اذیتش کرده

سوال های مرتبط

مامان اروهان مامان اروهان ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی