سلام خانوما شما به بچه هاتون ژله میدین؟؟

۴ پاسخ

نه چی داره مگه ژله همش قندو شکره

بلهههه

من. شنیدم برای استخون بندی خوبه ولی تاحالا ندادم
میشه هم پودر ژلاتین گرفت با میوه قاطی کرد فک کنم اینجوری مفید تره

سلام عزیزم بیا توی کانال روبیکام کلی غذاهای متنوع برای کوچولوها دارم متناسب برای هر ماه
@ninifoodartam

سوال های مرتبط

مامان ایلکان‌❤️کایان مامان ایلکان‌❤️کایان ۱۷ ماهگی
مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی